Thursday 18 November 2010

nyra temui seorang jejaka

salam ladies.. heheheh lama dh nda post ne.. as my janji.. me kn uplod gmbar2 me with sum1..
did i told u the story?? lets me story again.. its was during raya.. 17 sept 2010.. i was ask my bro in lo to beraya at his friend but his friend atu must be single heheh sal nya dpt ku mgurat mun hensum.. toinkk... den kn banar th jua kdia bawa arh kawanya nya SINGLE ane.. sebenarnya inda plg.. but OTW SINGLE hehehe.. den alhamdulillah smpai udh 2 bulan kami ane.. 17th nov.. now waiting for the big day wic is the day that im propose him.. hahahha jgn nda galat aku yg propose kdia.. evry 17th and 26th hehehe... 26th atu kira officiallah.. nda smpai sbulan kami bkawan dh tia kami couple... mudahan sja ane yg berkekalanlah wlaupun kami ane kira rushinglah couple atu.. but kami ada perjanjian lah supaya kekallah.. sal kedia n kediaku sma2 mau memperjuangkan cinta ane.. hehehhehhe apaaannn.... so kamu?? first tym kamu mliat kdia.. apa komen kamu?? the way he text me on fb?? wat ever lah?? ok kh?? coment coment jgn nda.. bh smpai dsini dulu yee.. wish me luck for xm ya...

ane gambar kali kdua ku bjumpa kdia..aku tym atu kn braya arh kawan ku ditutong so ea dgnkn..
ane gmbar tym ku kn ke polo club sal aku ada dinner tp ea nda ikut hehehe
ane tym dumah nya.. btw aku udh kenalan sma familynya.. masa ari rabu tym raya haji..

ane tym dpantai tungku jgn heran kami ne slalu kpntai kes nada kn d aga.



No comments:

Post a Comment